Wireclub - chat

bonjour
je voulais savoir ce que vous pensez de ce logiciel? Il parait etre gratuit et facile, et respecteux de la vie privée.

Si vous pensez qu’il ne colle pas avec votre philo, connaissez vous un alternative? (chat- messgerie que je peux ajouter à un site internet pour permettre aux visiteurs à se contacter entre eux) C’est un site pour personnes autistes pour le soutien par les pairs.

Wireclub <Lien supprimé>

You agree that we can terminate your account without prior warning and at our sole discretion
You agree that we can store and retransmit all the information you gave to us (even after you close your account) until the end of time
You agree that we may access your private and personal data at their sole discretion, including your private messages
You agree that we may share some or all of your data with governmental or law enforcement agencies
You accept the risk that we may commit mistakes that cause your private data to be made public
You agree to waive your rights to sue us for any reason whatsoever

heu… C’est clairement pas du logiciel libre, et clairement pas respectueux de la vie privée…
Après, non, désolé, je n’ai pas d’alternative à proposer d’emblée.

1 « J'aime »